četrtek, 30. junij 2016

197. Torbica 2v1

Sama imam večkrat težave, kako k oblačilom skombinirati torbico. Z majhnimi torbicami nimam takega problema, pri večjih sem pa bolj izbirčna - želim, da je dovolj velika za kakšen A4 zvezek, pa da lahko zraven pospravim še nekaj drugih stvari ... Skratka, težko najdem takšno, ki bi mi bila res všeč. Poleg tega se pri nakupu težko odločim med bolj klasično ali kakšno pisano.

Tako sem že nekaj časa razmšljala o tem, da bi si izdelala eno univerzalno torbico. Tako, ki je lahko pisana ali pa bolj umirjena, ki jo obrnemo na poljubno stran ...

Nastala sta dva modela torbice 2v1 - prvi ima na enobarvni strani žep, pri drugem pa enoličnost razbije pisan rob. Več pa naj povedo kar slike:

Model 1 - pisan žep

Model 1 - pisan žep

Model 2 - pisan rob

Model 2 - pisan rob
Zaenkrat sem jih izdelala v črni in v rdeči barvi kombinirano s pisanim vzorcem. Vsaka ima en žep z zadrgo.

Kako izgleda obračanje v praksi pa si lahko ogledate v predstavitvenem filmčku (malo mi je nerodno, ker se ne snemam vsak dan :-p) ...


Kako multiuporabne pa so torbice 2v1 - kako se jih da skombinirati k različnim oblačilom - pa se malo vidi tu (zraven lahko uživate v čudovitem ptičjem petju in, ja, tu mi je še bolj nerodno):


Se vam zdi torbica, ki jo obrnemo na poljubno stran, uporabna? Kaj vam je všeč, kaj vas moti? Katere barve in vzorci pa so vam najbolj všeč?