sreda, 10. avgust 2016

198. Podstavek za vrč in kozarec

Ima še kdo težave z rednim pitjem čez dan? Ko je vroče, še začutim žejo, sicer se pa zatopim v delo in šele za kosilo začnem ugotavljati, da celo dopoldne nisem nič pila. Se moram kar zavestno potruditi, da že v dopoldanskem času spijem vsaj liter vode.
Za to sem si naredila podstavek za vrč in kozarec, da na polici ne bo madežev, predvsem pa me bodo žive barve spomnile, da si tu in tam privoščim kakšen kozarec pijače.


Bi kaj takega prišlo prav tudi vam?
Izdelava je preprosta:


Na filc si narišemo željeno obliko podstavka. Filc je fajn, ker ga ni potrebno zarobiti in si zato lahko privoščimo najrazličnejše oblike.


Ker imam rada pisane živahne vzorce, sem dodala še blago, ki je malo manjše od filca. Za okras pa poskrbi še rožica iz filca.


Blago sem na filc prišila s cikcak šivom, tako da sem imela širino šiva nastavljeno na 3, dolžino pa čim krajšo. Seveda bi se dalo prišiti tudi na roko.
Rožica pa je prišita ročno s križcem.

Veliko užitkov pri ustvarjanju, potem pa Na zdravje!