ponedeljek, 13. junij 2016

190. Poletna oblekca iz starih oblačil

V omari sta že nekaj časa (beri: leta) čakali name oblekca, kupljena na razprodaji, ter majčka, ki jo je na spodnjem robu raztrgal pralni stroj. Iskreno povedano, sem oblekco kupila med nosečnostjo, ker sem mislila, da mi bo lepo pasala, ko bom že precej okrogla, ampak je prekratka. Tudi, ko trebuha ni bilo več, se mi je še vedno zdela prekratka, poleg tega pa še preširoka. Enostavno se nisem počutila, da bi jo oblekla.

Prejšnji teden pa sta stari oblačili končno dočakali svojo popolno preobrazbo ;-)
Kako je le ta potekala, pa bom razložila kar s pomočjo slik.

Prekratka in široka oblekca ter strgana majčka.

Razrezana oblekca in odrezan strgani pas majčke.
Oblekco sem razdelila na zgornji del, ki je oprijet, ter na spodnji del - krilo. Na majčki sem odrezala spodnji del v širini strganega dela.


Majčko sem vstavila v krilo (lice na lice) ter ju z elastičnim šivom zašila skupaj. Zarobila sem tudi novonastalo kratko majčko.

Kaj pa je nastalo, pa vam pokažem jutri ;-)