ponedeljek, 11. januar 2016

142. Posebna škatlica

Najbrž se vsakemu kdaj zgodi, da tudi osebam, ki so mu blizu, ob rojstnem dnevu podari denar. Naj v lastno obrambo povem, da je slavljenka že prej sama namignila, da si z možem želita iti na plesne tečaje in bosta vesela vsake finančne spodbude za to dejanje ;-) Ampak vseeno sem take vrste človek, ki težko podari samo kuverto, osebi si želim pokazati, da mi veliko pomeni, predvsem na ta način, da tudi pripravi darila posvetim svoj čas, pozornost, ideje, talente ... Tako poskusim sama izdelati vsaj kakšno voščilnico.
No, tokrat pa sem se odločila, da izdelam posebno škatlico, v katero se lepo pospravi kuverto.


Uporabila sem:
* valovito lepenko
* paus papir
* barvice
* škarje, lepilo, olfa nož

Za šablono sem vzela eno tako škatlico, ki jo hranim v svoji zbirki škatlic za vsak slučaj. Iz lepenke sem izrezala dvojo obliko škatlice z zavihkom za spoj obeh stranic skupaj. Na eni strani sem izrezala še okvirček za sliko. Narahlo sem z olfa nožem zerezala tudi tam, kjer je pregib.
Na paus papir pa sem narisala plesoči par ter izrezala malo večji kos, kot je odprtina na škatlici, da sem ga na notranji strani enostavno prilepila z lepilom. Nazadjne sem zlepila še rob škatlice ter prepognila konca. Nastala je prav lična škatlica.