ponedeljek, 12. januar 2015

5. Manjša prenova kuhinje

Preden sva se z možem vselila, sva kuhinjo najprej prenovila. Odločila sva se, da spremeniva samo toliko, kot se nama zdi nujno, da bo prostor bolj praktičen in da nama bo zares všeč, da se bova počutila domače. Pa da bova lahko rekla, to je najino.
Tako sva ohranila omarice in štedilnik, ker si nisva hotela narediti prevelikih stroškov, na novo pa sva dala mešalno pipo, korito, hladilnik in pult.
Pult sva v prvotni ureditvi najbolj pogrešala, saj ga je bilo samo kakšnih 20 centimetrov, in zdaj sva res zadovoljna, da imava nekaj več delovnih površin. Da sva jih pridobila, sva se odpovedala visokemu hladilniku in dvojnemu koritu. Po skoraj dveh letih nama ni žal za to potezo - v podpultnem hladilniku imamo čisto dovolj prostora za to, kar porabimo, okroglo korito pa sva tudi vzljubila in nama zadošča, kljub temu da nimamo pomivalnega stroja.
Da je kuhinja spet enotna, sva dodala še eno poličko pod omaricami tam, kjer je bil prej visok hladilnik.

Prej ...


... vmes ...

Piko na i pa sem dodala po lastnem navdihu - omarice sem okrasila z rumenim trakom ter rumenimi in oranžnimi rožicami iz filca. Najprej sem jih hotela narediti sama, potem sem pa videla, da imajo take prav simpatične v Rayherju, pa sem si malo olajšala delo.
Kuhinjo sem s tem želela poživiti, narediti bolj domačo in hkrati skriti nekaj nepravilnosti na omaricah.
Poleg tega sem želela, da prevladujejo rumeno-oranžne barve, ker je bilo prej vse v zelenem, ampak zelena pač ni moja priljubljena barva.
Zdaj je kuhinja res najina - prijetna, topla in domača.

... zdaj.
Pa še od blizu:

Detajl