četrtek, 29. januar 2015

18. Praznični svečnik

Že samo svečke ustvarijo posebno vzdušje, če pa svečo postaviš na poseben svečnik, pa lahko ta še dodatno (ali pa ko nimamo prižganih sveč) naredi prostor drugačen. V tem primeru prazničen.


Uporabila sem:
... steklen podstavek
... barvo - sneg
... kapa ploščo
... debelejšo folijo, ki je na eni strani rdeča in na drugi zlata
... zlate kamenčke in zvezdice (plastične)
... svečo
... zlat trak
... seveda še lepilo (tekoče), škarje, olfa-nož, svinčnik ...

Izdelava je pa preprosta. Najprej sem pobarvala podstavek in pustila, da se posuši. Iz kapa plošče sem izrezala zvezde - tri manjše okrasne in eno večjo za podstavek sveče. Vse zvezde sem zavila v folijo in jih prilepila na podstavek. Na dve zvezdi sem prilepila še plastično zvezdo, na eno pa še eno iz folije druge barve. Na veliko zvezdo pa sem zalepila svečo in jo okrasila s trakcem - mašnico. Za popestritev pa sem po svečniku razporedila in prilepila še par kamnov.