ponedeljek, 5. januar 2015

0. Moja gredica idej

Tako je to pri meni: najprej pride navdih, ideja - mimogrede, slučajno ali načrtno - drobna kot seme. Zaseje se v moj svet domišljije in tam klije - včasih mirno, počasi, včasih pa burno in vztrajno, različno dolgo. Potem ideja počasi dozoreva. Zalivam jo s pravo mero izvirnosti in praktičnosti, sonči se v ustvarjalnosti. In končno - zacveti v svoji unikatnosti.

Takole bi na poetičen način razložila naslov svojega spletnega dnevnika. Zanj sem se pa odločila, ker sem si za leto 2015 postavila izziv, da predstavim vsaj 215 ustvarjalnih idej - takih mojih, po moje oblikovanih.
Zajela bom različna področja - vse kar me zanima - od preprostih voščilnic do predlogov za ureditev prostora ... Ta trenutek še sama ne vem, kaj vse me čaka. Moram pa takoj priznati, da ne bo vse sveže, letošnje, ampak bom izbrskala tudi zanimive stvari iz svojega osebnega arhiva ;-)

Toliko za začetek. Zdaj pa začnimo ustvarjati!;-)