torek, 27. januar 2015

16. Nutelina zvezda

Ja, treba je biti popularen ;-) Tudi sama sem morala preizkusiti to sladico - navdušila me je že oblika, ob nuteli sem pa itak zrasla ;-)

Recept sem našla na fejsbuku - je zelo nazoren s slikami.

Tukaj pa je še na kratko moja priredba:
- 400 g gladke moke (polbele moke)
- 1 jajce
- 50 g stopljenega masla
- malo soli
- 5 g suhega kvasa
- 2 žlici sladkorja
- 2 dcl toplega mleka

V posodo damo vse sestavine in dobro zmešamo in pregnetemo.

Nato pokrito pustimo vzhajati na toplem vsaj pol ure.
Testo razdelimo na štiri enake dele in vsakega razvaljamo v krog (približno velikost velikega plitvega krožnika).
Nato damo na pekač s peki papirjem prvi krog, ga namažemo z nutelo in nanj položimo naslednjega.
Postopek ponovimo - vrhnjega kroga ne namažemo.

Nato sledi oblikovanje.
Na sredino damo kozarec in malo pritisnemo.
Krog razrežemo najprej na četrtine, potem jih razpolovimo, da dobimo osmine in te razpolovimo in imamo šestnajstine. Zarežemo samo do kroga, ki smo ga označili s kozarcem.
Po dva kraka zavijemo - vsakega v svojo smer.
Nato pa po dva kraka na koncu stisnemo skupaj.
V receptu vzhaja še 20 minut.
Nato namažemo z razžvrkljanim jajcem in pečemo v predhodno ogreti pečici na 180 stopinj 25 - 30 minut.
Lahko se naredi še sladkorni preliv, ampak meni se je zdelo tako zadosti.


Oblikovno bi se jo dalo še dodelati, po okusu je bila pa kar v redu - po mojem bi moralo biti testo še bolj rahlo. Lahko da je problem v tem, da sem uporabila kar polbelo moko tip 850, ker pri nas delamo z njo praktično vse. Premaz z rumenjakom je pa najbrž tudi bolj estetski, mislim, da bi ta korak lahko tudi kar izpustila.