ponedeljek, 21. marec 2016

169. Prt prijateljstva

Ta prt pa sem izdelala po naročilu za svojo taščo. Z njim je razveselila svojo prijateljico iz otroštva, s katero letos praznujeta okrogel jubilej. Počaščena sem, da je za to posebno priložnost izbrala mene in sem hvaležna za zaupanje.

Prijateljico je želela razveseliti z unikatnim izdelkom, na katerem bi bili simboli, ki ponazarjajo njuno prijateljstvo, njune skupne podvige.
Prijateljstvo se je začelo že v osnovni šoli, skupaj sta preživeli srednješolska leta, potem sta se njuni poti med študijem in ob snovanju družine malo razcepili, vendar prijateljstvo ostaja in redno se srečujeta še do danes. Povezujejo ju ljubezen do narave - pobegi iz mesta v naravo, pomladno nabiranje zvončkov in teloha, predvsem v mladosti pa tudi petje ob kitari, predvsem slovenske ljudske pesmi in še druge vrednote.

To zgodbo sem interpretirala na svoj način, nastal je ta unikatni okrasni prt: