petek, 18. marec 2016

167. Voščilnica za multilingvistko

Takole sem pa letos za rojstni dan presenetila svojo prijateljico, ki zna/se uči en kup jezikov. Sicer sva na zvezi preko mejla, za rojstni dan pa se vseeno potrudim in ji pošljem ta pravo voščilnico - tako za prijet v roke, saj živiva daleč narazen, tako da oseben stisk roke žal ni mogoč.

Najprej sem izbrala kvadraten format voščilnice po merah kuverte, ki sem jo že imela doma. Iz kartona sem izrezala pravokotnik primernih dimenzij in prepognila zgornji in spodnji konec do sredine, da je nastal kvadrat. V notranjosti sem v kvadrat razporedila štiri simbole, ki ponazarjajo vrednote in lastnosti, ki se mi zdijo pomembne in ji jih želim v največji meri. Nad in pod njimi pa sem te besede napisala v različnih jezikih.

Tako pa je zgledala vsebina pošiljke: