četrtek, 14. maj 2015

74. Slastni ježki

ali tortice za prvi rojstni dan. Navdih in recept sem dobila tukaj. Želela sem si narediti neko okusno, a hkrati malo bolj zdravo tortico. Čeprav se pri otroku trudim za dokaj zdravo prehrano, pa sem recept malo priredila po svoje - glede na to, kaj imamo doma, tako da ni tako super zdrav kot original, ampak se mi zdi zadosten približek in okusno je tudi bilo.


- za tri osebe -
Sestavine:
* 1 jušna žlica sirnega namaza
* 2 jušni žlici skute
* 1 jušna žlica kisle smetane
* 1 vrečka vanilijevega sladkorja
* borovnice
* pol banane - pomečkane oz. zmiksane
* kokosova moka
* 5 "petit" piškotov
* pol jabolka - olupljenega in naribanega


Postopek:
* V posodi zmešamo sirni namaz, skuto, kislo smetano in bananino kašo. Nato vmešamo še vanilin sladkor, potem pa še borovnice (sama sem jih narezala na četrtinke, ker so bile kar velike).
* V majhne skodelice ali skledice položimo folijo za živila in vanje stresemo maso, ki jo previdno malo poravnamo.
* V drugi posodi pomečkamo, stremo piškote in jih zmešamo z jabolčno kašo. S piškotno maso naredimo še eno tanko plast v vsaki skodelici - poskušamo zravnati.
* Vse skupaj damo v hladilnik - najboljše čez noč, da se sprime in strdi.
* Naslednji dan položimo skodelice narobe obrnjeno na krožnike - s pomočjo folije je lažje stresti ven vsebino, če ne zleze že sama. Folijo seveda odmaknemo. Nato oblikujemo ježke - iz borovnic naredimo smrček in oči, po hrbtu pa potresemo kokosovo moko.

Naj vam tekne!