ponedeljek, 11. maj 2015

72. Preprost bodi s čudovitim sporočilom

Zadnje dni obujam čudovite spomine ... zadnjih dveh let ... En prav poseben pa je povezan z bodijem na sliki. In sicer z dnem, ko sva z možem ugotovila, da bova postala oči in mami. Sama sem to veselo novico slutila že nekaj dni, tako da sem na skrivaj kupila test nosečnosti (ker sem bila skoraj prepričana, sem kupila tudi bodi in barvo za blago). Ker moža dopoldne ni bilo doma, sem v miru naredila test in okrasila bodi z napisom "očijev in mamin ... čudež". Nato sem ga obesila na vrv za perilo in neučakano čakala, da se vrne. Ko je končno prišel, sem mu pokazala bodi in mu povedala, da bo ta za naju (ravno v tistih dneh se je rodil tudi najin nečak, tako da sem morala pojasniti, da je ta res za naju in ne za darilo za nečaka). Srečen spomin.