ponedeljek, 27. marec 2017

205. Moj prvi ...

... RECIKLIRANI NAHRBTNIK!

Ja, dolgo sem se spravljala k uresničitvi svojih idej – odrabljene kavbojke in ostanki blaga so že lep čas čakali, da se jih lotim – da jim dam nov pomen in poslanstvo, če se bolj poetično izrazim.


 Med kavbojkami sem izbrala obleko, ker je imelo v pasu tak lep – malo nabran – rob. Pri ustvarjanju novega iz starih oblačil je prednost ravno v tem, da kakšni simpatični detajli že obstajajo. Umetnost je potem predvsem to, da te detajle prepoznamo in jih znamo izkoristiti v prid novemu izdelku. Sama sem iz tega posebnega dela oblikovala zunanji žep na zadrgo, ki je tako res nekaj posebnega. Celoto sem popestrila z okrasno krivuljo, ki jo tvori malo debelejši šiv. Seveda pa brez rožic – v mojih barvah – ni šlo!


In kako se moj recikliranček zdi tebi?


Imaš doma kakšne kavbojke, ki jih ne nosiš in niso za stran, pa se sprašuješ, kaj bi z njimi? 
Piši mi na nina@gredicaidej in lahko ti izdelam torbo ali peresnico iz njih ;-)