petek, 10. marec 2017

204. Z veseljem v službo



Prijateljica me je prosila, da ji naredim torbico “po meri”. Ker gre porodniški dopust proti koncu, je ugotovila, da potrebuje primerno torbo za v službo. Natančno mi je opisala svoje želje, potem pa sem na podlagi tega naredila “načrt”. V notranjosti je potrebovala en žep za A4 mapo, enega za steklenico in dežnik ter še enga za ostale nujne stvari. Želela je še kakšen manjši žep – z zadrgo.
En pogled v notranjost:


Na zunanji strani pa sta bila obvezna žep za ključe in žep za telefon, dobrodošel pa je bil še en na zadnji strani. Blago je prijateljica izbrala sama – v te puzle se je takoj zaljubila 😉



Seveda sem se potrudila vzorec postaviti tako, da bo čim lepše izpadlo. Tudi pri blagu za žepe sem se trudila, da so se linije ujemale med seboj.


Pri žepu za telefon sem se pri poklopcu poigrala z obliko puzle 😉


Tudi tebe mika torbica po meri? Piši mi na nina@gredicaidej.si