sreda, 25. maj 2016

188. Poročna obleka in kravata

Ne morem verjeti, da je že tri leta od takrat, ko sem blestela v tej oblekci ;-)
Ne, oblekce si nisem zašila sama, tudi kravata ni moje delo, ampak je pa moja ideja.
Želela sem si preprosto belo oblekco z rdečimi rožami, ker rdečo barvo in rože enostavno obožujem ;-) Imela sem krasno šiviljo, ki je upoštevala moje želje in iz mojih skic skreirala najbolj luškano oblekco.



Sicer sem si predstavljala, da bom oblekco lahko oblekla še kdaj za tako, ampak mi še ni uspelo. Mogoče je material vseeno malo preveč svečan in se enostavno ne počutim, da bi jo oblekla kar tako za v mesto. Morda jo bom kdaj, ko bom imela več šiviljskega znanja, malo prilagodila ali pa iz nje naredila krilo in majčko, kdo ve ... Ker se mi zdi škoda, da bi tako lepa oblekca samo čakala in čakala na kakšno primerno posebno priložnost, ki je ni in ni ... Bomo videli, kakšne odločitve bo prinesel čas ;-) S kravato je drugače, mož jo je imel še za na nekaj porok. Res je čedna ;-)

Ostale stvari na temo najine poroke, pa si lahko ogledate na tej povezavi.