sreda, 17. februar 2016

161. Lev, ki se skriva v džungli - poseben komplet majic

Imela sem to srečo, da sem vsa otroška oblačila dobila od svoje sestrične. Tako da mi ni bilo treba po trgovinah, ampak sem naenkrat dobila po nekaj vreč, škatelj oblačil, ki pa sem jih seveda skrbno pregledala, razporedila ... Ko sem ob tem zagledala ti dve majčki - rumeno in zeleno, sem si takoj predstavljala, kako bi ju lahko popestrila, že samo barvi sta me asocirali na neko afriško tematiko. In včeraj sem si končno vzela čas in svoj projekt izvedla!
Zakaj ne bi imela oblačila tudi svoje zgodbe?
Vrhnja majica predstavlja džunglo, v kateri se naš levček skriva - nanj nas opozorijo samo stopinje in rep, ki zadaj veselo kuka iz trave, rumena majčka pa nam potem pokaže leva v vsej svoji veličini.
Malo drugačen komplet - zakaj pa ne?!