petek, 4. september 2015

119. Pisana ogrlica

Sicer ne nosim veliko nakita, vendar mi pa tu in tam zapaše, da se malo okrasim s kakšno ogrlico. Ogrlice so mi všeč, ker lahko popestrijo ali poživijo našo odpravo. Iskala sem ogrlico, ki bi bila v mojih barvah - rumeno-oranžno-rdeča- za kombinacijo, poživitev rjavih majic in puloverjev. Ker nikjer nisem našla takega nakita, kot sem ga že imela v mislih, sem se odločila, da si ogrlico naredim sama. Nisem ravno vešča izdelovanja nakita, tudi nisem taka, da bi se s tem ukvarjala. Ampak kar sem si zamislila, sem si želela imeti, zato sem nakupila lesene perlice in vrvico.
Izvedba take ogrlice je izjemno preprosta - na vrvico nizamo perlice - naključnih barv - brez nekega reda - vmes pa naredimo vozle, da je ogrlica bolj zračna. Naredila sem tako dooolgo ogrlico, da jo lahko dam dvakrat okoli vratu, potem pa poljubno prilagajam dolžino.