ponedeljek, 31. avgust 2015

116. Otroški nahrbtnik Kuža

Kooončno sem si spet vzela čas in sedla k šivalnemu stroju. Moram priznati, da je bil že malce zaprašen. Za delo me je motiviral malčkov vstop v vrtec, saj sem že nekaj časa govorila, da mu bom za v vrtec naredila nahrbtnik sama. Zadnje tedne sem zbirala material in najprej v mislih, nato pa tudi na papirju namislila in načrtovala izvedbo. Z možem sva izglasovala, da bo nahrbtnik v obliki kužka, saj je mali zares navdušen nad njimi. Čim vidi psa (ali mačko), začne klicati hov-hov in navdušeno kazati nanj. Čez vikend pa sem se dela tudi zares lotila in ga dokončala. Najprej je šlo kot po maslu, vmes se je pokazalo par izzivov, ki jih je bilo treba še malo premisliti, nekaj je bilo paranja in popravljanja, ampak kuža je bil vseeno hitro končan. Čisto sem že pozabila, kako pri šivanju uživam, tako da sem si obljubila, da ne bom več pustila, da bi se šivalni stroj zaprašil.
Zdaj pa nahrbtnik v obliki kužka kar občudujte na slikah!

Ponosna šivilja s svojo stvaritvijo ;-)
Različni pogledi, detajli ...
Nagajivi kuža s svojima šapama - žepoma :-)