petek, 17. julij 2015

100. Pajacek

Tole častno mesto - 100. cvetka - pa posvečam pajacku, igrački, ki sem jo naredila čisto sama, ko sem bila še v osnovni šoli. Mislim, da je vreden objave, ker se danes čudim, kako lično je narejen. Poleg tega pa je lahko komu v spodbudo, da zašiti simpatično igračko še zdaleč ni pretežko.
Vse je zašito na roke. Ko gledam tole igračko prav občudujem svojo otroško ustvarjalnost in natančnost.

Par napotkov za izvedbo česa podobnega:
- blago obrnemo na napačno stran, nanj narišemo obliko, ko izrezujemo, moramo pustiti kakšen centimeter  blaga za šiv
- ko šivamo skupaj sprednji in zadnji del, je blago še zmeraj narobe obrnjeno - zato tudi ne zašijemo do konca, ampak pustimo odprtino, da bomo pajacka obrnili na pravo stran in dodali polnilo
Namig (ki sem se ga domislila pred n leti): Odprtino pustimo pri glavi, ker jo bomo zašili s prave strani in bodo "štrleči" šivi tako imeli učinek laskov.
- prišijemo dva gumba za oči, nosek pa je lahko kepica šivov
- zašijemo eno dolgo rdečo vijugo za širok nasmeh
- zdizajniramo oblačilca - hlače, srajčka in telovnik


Oblačila so lahko čisto preprosta - tudi brez robljenja se da.
Otrokom je treba dati priložnost, da ustvarjajo in naredijo kaj sami. Tega pajacka sem naredila za svojega bratca, ko sva bila pri stari mami. Na razpolago nama je dala en kup ostankov blaga, in porodila se mi je ideja. Z veseljem mi je dala še gumbe, niti in šivanke in ustvarjanje se je začelo. Brez skice, brez papirja, vse sem imela v mislih. Našla je še nekaj polnila in pajacek je lahko oživel.